20.5. pehmobunkkeri koko maailma
20.5. Fb-muistojen kuvia katsellessa tulee mieleen, että vuosi 2019 oli monella tapaa viimeinen viaton vuosi, pehmobunkkeri koko maailma. Jaa mikä? […]
20.5. Fb-muistojen kuvia katsellessa tulee mieleen, että vuosi 2019 oli monella tapaa viimeinen viaton vuosi, pehmobunkkeri koko maailma. Jaa mikä? […]
Tänään on käyty ruokakeskusteluja herkutteluun, kehopositiivisuuteen ja ravintolatarjontaan liittyen, sekä jaettu kotiruokareseptejä. Kahtena vuonna olen ollut Tanskassa, muuten vain kotona
Oho, se vain ohittikin sen. Siis Indiana Jones ohitti meidän hedelmäveneen, ei ottanut. Kissa on omamme, lintu ei, mutta yhdessä
Kotiavaimet ja lentokentän postilaatikko. Siinä kai ne päivän tärkeimmät. Toki myös salmonella Mosambikin tuliaisina, muutto jälleen Torremolinosista Málagaan, ekoja päiviä
Bin Laden on kuollut, syödään anarkistipupu ja Ligurian kana, palataan Belgradiin ja korttelikapakkaamme, jossa tutustutaan Carlos Santanan kaveri Titoon. Normipäivä
May Day, mayday, mitä rotua on mahdollinen tuleva koiramme, epätoivoista grillausta Aurinkorannikolla ja epätoivoista lentokonerakentelua Jenkkilässä. Myös vappubrunssia Helsingin kodin
Ihan sairasta menoa taas ja lähinnä kotona oltu, koska inhoan vappua. Kodin sijainti vain on hieman vaihdellut maasta ja kaupungista
Yllättävä kulkurielämän alku Ismon vuorotteluvapaan loppuessa, koronapuhelu radioon, onnekkaita junamatkoja ja koiraa haukkuva mies, eli kaiketi ihan normipäivä. Facebook-muistot mallia
Zen ja eläinystävien hankkimisen taito. Tappara on terästä Torressakin. Onneksi on myös Belgradin hätäkeskus, joka lähetti nopeasti poliisin ja ambulanssin.