7.6. keitin
Keitin. Millainen on oikeanlainen keitin kahville? Keitin kenties väärin, mutta söin myös pientä välipalaa, toivoin koronarajoitusten päättyvän ja uusien reissujen […]
Keitin. Millainen on oikeanlainen keitin kahville? Keitin kenties väärin, mutta söin myös pientä välipalaa, toivoin koronarajoitusten päättyvän ja uusien reissujen […]
– Missä te kaikki ootte? Huhuilen Instagram-ryhmässämme. Olemme vaihtaneet Tikkurilassa junaa, mutta vieläkään ei tuttuja näy, vaikka olemme yhteisellä matkalla