29.10. skumppaa ja kynttiläillallisia eli syksy
Ennen syötiin aina. Ja juotiin skumppaa, ainakin halpaa proseccoa. Entäpä mitä suomalaista ruokaa tarjota ulkomaalaisille – jutusta löytyy pitkä lista […]
Ennen syötiin aina. Ja juotiin skumppaa, ainakin halpaa proseccoa. Entäpä mitä suomalaista ruokaa tarjota ulkomaalaisille – jutusta löytyy pitkä lista […]
Ympäri mennään, yhteen tullaan eli hassuja yhteentörmäyksiä. Vaalit, proteiininnälkää, apurahojen hakua ja saamisia (Tansaniaan). Japanin onseneissa lillumista laina-avaimilla, matkavarauksia sinne
Lentoja ja laskuja. Alennuslentoja, epäeettisiä lentoja, työmatkoja, laskeutumisia ja laskujen perimistä.Sellainen on ollut 27.10. monenakin vuonna. Nomadin päiväkirja jälleen Facebook-muistoista
Köyhää taiteilua ja silti Kämpissä. Ensilumen päivän sijainteina taas kotikaupungit Tampere, Helsinki, Belgrad, Japanin koti Nara, sekä Shibu Onsen ja
Lonely Lady eli kavereita ja kulkureita.Eläinkavereita, ihmisystäviä, uusia ja vanhoja. Erityisesti erään romanialaisen koiran tarina.Myös seuraavan asuinpaikan pähkäilyä, vaikka en
Tampere & Helsinki, Tampere, Helsinki… Miten nämä junailut osuu aina vuoden samalle päivälle? Vai matkustinko mä aikoinaan joka päivä kahden
Maailman laidalla Beppussa ja Siperiassa, lähialuematkailua Ruotsinlaivalla, kotoilua Belgradissa ja paluu Romanian työreissusta.Enon hautajaiset, kavereiden muisteluita Viking Sallysta eli myöhempien
Päiväni murmelina tai jotain sinne päin. Eli Tampere ja Helsinki ja jotain siltä väliltä. Tänään olen ollut myös parinakin vuonna
Tänään on se päivä: Nero the Homecoming Queen saapui Tampereen kotiin!Pitkä reissu halki Euroopan takana, muuten päivän sijainnit ovatkin olleet