24.6. kassahihnakulttuuria ja vakoojia
Jos ei muuta hyödyllistä, niin ainakin tämän päivän muistoihin osuu monia kommentteja, joista saan vakoiltua oman sijaintini. Muuten olen vain […]
Jos ei muuta hyödyllistä, niin ainakin tämän päivän muistoihin osuu monia kommentteja, joista saan vakoiltua oman sijaintini. Muuten olen vain […]
Tänään Facebook-muistoissa ei olekaan juuri muuta kuin kuvia Belgradista. Mutta onhan se kuvauksellinen kaupunki!
Viinioppia, ruokamatkailuopintoja, tulevaisuuden töiden pohdintoja (etenkin läpällä), tippaamiskeskustelua, ravintola-alan palkkoja ja tietenkin Balkania.Päivän sijainteina vakiopaikkojen lisäksi Mostar sekä kuvia Brnosta
Maailman parhaat ruuat ja maailman ihmeellisin kissa. Miten muutenkaan tämän päivän Facebook-muistot voisi vetää yhteen?Ruokamatkailu on tämän blogin pääteema, mutta
Näitä muistoja lukiessani tajuan, miksi nimesin taannoisen matkablogimme Lähtee raiteelta kaksi. Nimi kyllä viittasi enemmän pitkiin junareissuihin, tuohon aikaan erityisesti
Nomadin päiväkirja 10.6. teemana monenlaista hyväksikäyttöä. Fyysistä väkivaltaa, taloudellista hyväksikäyttöä freetyön merkeissä. On hauskojakin muistoja, kuten vaikkapa se, kun ystävämme
Asun kuulemma Indonesiassa, en vain tiennyt sitä itse. Mitä nyt joku päätti valehdella Kelalle. Suomen kotiin tutustuessa löysin peilikaapista tunnistamattoman
Keitin. Millainen on oikeanlainen keitin kahville? Keitin kenties väärin, mutta söin myös pientä välipalaa, toivoin koronarajoitusten päättyvän ja uusien reissujen
Onko mahdollista viedä liian monta oleskelulupapaperia poliisille? Näemmä on, vaikka yleensä Serbiassa puuttuu aina yksi paperi. Lukumäärästä riippumatta.Ensimmäisenä sotavuonna kaupoista