25.9. taifuunipako Okinawalla
Taifuunipako Okinawalla Zamamilta Nahaan ja päivän muina sijainteina Serbian Bac ja Belgrad, Montenegron Podgorica ja Petrovac, Suomen Tampere ja Helsinki, […]
Nomadin päiväkirja on sarja, johon kokoan Facebook-muistoni eri vuosien jokaiselta päivältä.
Koosteet on Facebook-postauksia henkilökohtaiselta kanavaltani, joten niissä käsitellään kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä – ei pelkästään matkailua. Tekstit ovat editoimattomia ja sensuroimattomia, kaikkine kirjoitusvirheineen ja omituisine höpötyksineen. Ne ovat usein myös iloista kielten sekamelskaa.
Taifuunipako Okinawalla Zamamilta Nahaan ja päivän muina sijainteina Serbian Bac ja Belgrad, Montenegron Podgorica ja Petrovac, Suomen Tampere ja Helsinki, […]
Muuttopäivä. Muuttojoukot ovat saapuneet avuksi Belgradiin, olemme vieneet muuttokuorman Helsingistä Tamperelle, sekä muuttaneet tilapäisesti tuntemattoman tyypin asuntoon Pamplonassa. Jopa ilmaiseksi.
*Sisältää affiliatelinkin tokiolaiseen hostelliin Pako Moskovasta Jekaterinburgiin. Tampere vai Helsinki? Aina arvoitus näitä muistoja kootessa, mutta tänään se on ollut
Pelastaja liittyy vahvasti päivän teemaan, mutta päivän tapahtumien vuoksi en tuota liikanimeä saanut. Voin silti kertoa tämän päivän Facebook-muistot -koosteen
Siperian junamatka alkaa Helsingistä. Muuten tämä on taas näitä päiviä, etten muista olenko ollut Suomessa majaillessani Tampereella vai Helsingissä, eivätkä
*Sisältää affiliatelinkkejä majoituksiin Auton ikkunasta ojennettu sateenvarjo? Se tapahtui Tokiossa 2015. Tekisi mieleni taas puujalkavitseillä, että malta vähän, tämä ei
Matkalla Tokioon ja muualle Japaniin, sekä Kosovoon, Norjaan, Suomeen, Romaniaan, Venäjälle ja Ikaalisiin. Ainakin. Lähtöjä on riittänyt, mutta päivän sijainteina
Kaikki mitä toivoo ja mitä pelkää, toteutuu. Näin opetti viisas edesmennyt mummoni.Lakonisempi versio kuuluisi sitä saa mitä tilaa. Totta kumpikin.
12.9. on näemmä kotoilupäivä: Ei olla oleskeltu muualla kuin Tampereella, Helsingissä ja Belgradissa. Lähtöjä on ollut lähellä. Ei onneksi lopullisia,