5.1. miksi pidän lentämisestä
5.1. miksi pidän lentämisestä, sehän on epäekologistakin? Vastaus piilee tämän jutun kuvissa, kuin myös yhdessä Japaniin liittyvässä muistossa. Ja heiii, […]
5.1. miksi pidän lentämisestä, sehän on epäekologistakin? Vastaus piilee tämän jutun kuvissa, kuin myös yhdessä Japaniin liittyvässä muistossa. Ja heiii, […]
4.1. japanilaista sielun ja ruumiin hoitoa – tällä päivämäärällä olemme olleet ainakin kahtena eri vuonna Japanissa. Matkamme sinne tuntuvat painottuvan
Taas on se aika vuodesta. Nimittäin aika julkistaa viime vuoden luetuimmat postaukset. Nämä ovat vähän sellaisia koosteita, jotka kiinnostavat eniten
3.1. väsymystä kaikkialla. Eikö sitä pitäisi olla uuden vuoden alkuun pirteänä ja aloittamassa kaikkea uutta ja kivaa? Omat Facebook-muistoni kertovat
30.12. matkalla kohti uutta vuotta. Ja Melbournea, Tukholmaa, sekä Brysseliä. Välillä vain kotoillen. Facebook-muistot -kooste tältä päivältä, olkaa hyvä!
29.12. bussilla, junalla, lentäen. Helsinki, Tampere, Bangkok, Kaohsiung, Trieste, Nagoya, Belgrad… Tänään ollaan matkattu moneen suuntaan, monilla eri kulkuneuvoilla.
28.12. juonikas mies juo jasmiiniteetä 17. kerroksessa, ja muita mystisiä reissupäivityksiä maailmalta. Etenkin ruokaa ja juomaa, tietysti.
24.12. moninkertaisesti joulun toivotuksia – eikä juurikaan muuta.Tämän Facebook-muistot -koosteen myötä levollista joulua kaikille lukijoillemme ympäri maailman, juuri sinulle <3
23.12. laskeutuminen jouluun, sen viettoon, kuin myös eri maihin. Sellainen on ollut jouluaaton aatto eri vuosina. Sukulointia ja sittemmin reissuja.