19.11. miesten ja käymälöiden päivä
Kaikenlaisten asioiden päivä -päivä: Tanja ja Ismo töissä -päivä, kuin myös miesten ja käymälöiden päivä. Jonain vuonna tälle päivälle on […]
Kaikenlaisten asioiden päivä -päivä: Tanja ja Ismo töissä -päivä, kuin myös miesten ja käymälöiden päivä. Jonain vuonna tälle päivälle on […]
Enimmäkseen Narasta ja Nerosta. Vähän myös ilmailu- ja metrouutisia, kahden kaupungin päiviä ja tulevan asuinmaan pohdintaa. Muuton järjestelyä muutamaa vuotta
Keikkoja ja kokouksia, mutta onneksi myös Naramachi. Tämä on taas näitä päiviä, jolloin Facebook-muistot -koosteen tekeminen ei tunnu ihan täysjärkisen
Tänään on ollut lentelyä, ainakin Kosovosta Suomeen ja kohtuuhintaisten lentojen etsimistä Irlantiin, sekä mysteeripäivä, jolloin olen mukamas ollut samaan aikaan
Kummallista kookosöljyä, eksyviä taksikuskeja, työreissulla Kosovossa ja muita poliittisia keskusteluja. Sijainteina Lissabon, Tampere, Helsinki, Vushtrri, Pristina, Kioto, Ubud ja Belgrad.
Tämä on taas niitä päiviä kun muistan miksi downshiftasin ja hyppäsimme nomadielämään. Toden totta, reissutahtini hidastui nomadielämän myötä, enkä totisesti
Hyvin pyyhkii Tampereella, Helsingissä, Hämeenlinnassa, Belgradissa, Narassa, Lissabonissa, Ubudissa, Kiotossa ja Vushtrrissa. Otsikko liittyy pariin vessapaperipäivitykseen Japanissa ja Kosovossa, muuten
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!En tiedä onko tämä edes mahdollista, mutta ainakin Facebook väittää, ettei mulla olisi mitään muistoja
Ohhoh, muistoja jo vuodelta 2007, eikä mitä tahansa muistoja, vaan Ismon kirjoituksia seinälläni kaksi viikkoa ennen kuin aloimme seurustella! Toinen